Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij LashAddict?
Shoppen bij LashAddict is heel simpel! Klik op het product, kies het aantal dat je wilt hebben en klik vervolgens op ‘In het winkelmandje’. Het product zit nu in je winkelmand. Natuurlijk kun je rustig verder shoppen, je kunt nog altijd terug naar je winkelmand door er rechtsboven op te klikken.
Klaar met shoppen? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden. Klik rechtsboven op ‘Winkelmandje' en vervolgens op 'Bekijk en bewerk winkelmandje' om naar jouw producten te gaan. Controleer eerst of je bestelling klopt en klik daarna op ‘Afrekenen’. Volg alle stappen om je bestelling te plaatsen. Nadat er is betaald ontvang je een e-mail ter bevestiging van jouw bestelling. Als je op werkdagen voor 20:00 uur een bestelling plaatst, wordt het dezelfde dag nog verstuurd!
Klik onderaan de pagina op BESTELLEN voor een uitgebreide uitleg.
Heb ik een account nodig om te shoppen bij LashAddict?
Nee, je hebt geen account nodig om te shoppen bij LashAddict. Het is echter wel aan te raden om een account aan te maken. Wanneer je een account aanmaakt biedt het je namelijk een aantal voordelen. Zo kun je onder andere altijd overzichtelijk je bestelgeschiedenis bekijken, wordt je adres bij de volgende bestelling automatisch ingevuld en kan je meerdere verzendadressen opslaan.
Waar kan ik informatie vinden over het product?
Op de productpagina bij de ‘Productbeschrijving’ kun je informatie vinden over het product.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Zodra je klaar bent met shoppen klik je rechtsboven op ‘Winkelmandje' en vervolgens op 'Bekijk en bewerk winkelmandje' om naar jouw winkelmandje te gaan. Controleer eerst of je bestelling klopt en klik daarna op 'Afrekenen’. Op deze pagina kan je, indien in bezit van een kortingscode, bij 'Pas de kortingscode toe' de code invoeren. Klik vervolgens op ‘Korting doorvoeren’ om de code te gebruiken. De kortingscode wordt direct doorgevoerd op jouw bestelling.
Wat moet ik doen als ik vergeten ben mijn kortingscode in te vullen?
Het is bij ons helaas niet mogelijk om kortingen achteraf te verrekenen. Wij raden je aan de kortingscode voor een volgende bestelling te gebruiken.
Het product dat ik wil is uitverkocht, wanneer komt deze weer op voorraad?
Wij zijn altijd bezig om de uitverkochte producten op voorraad te krijgen. Het verschilt per product wanneer deze weer wordt aangevuld. Wij houden je daarvan graag op de hoogte. Meld je hiervoor aan op de desbetreffende productpagina en je ontvangt per e-mail een berichtje, zodra het product weer beschikbaar is. Houd ook onze social media in de gaten of schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de voorraad, nieuwste producten en acties!
Kan ik een product reserveren?
Het is helaas niet mogelijk om een product te reserveren.
Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Een bestelling waarvan de betaling is voltooid kan helaas niet meer worden geannuleerd, omdat deze meteen in behandeling wordt genomen.
Verzenden
Wat zijn de levertijden van LashAddict?
Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Als je op werkdagen voor 20:00 jouw bestelling plaatst, versturen we het dezelfde dag nog! Je hebt het pakje met een beetje geluk de volgende dag al in huis. Als je buiten Nederland woont duurt het iets langer voordat je je pakje in ontvangst kan nemen. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, versturen wij maandag naar je toe.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor brievenbuspost binnen Nederland zijn € 2,95 en voor pakketpost € 4,95. Als je bestelling boven de € 50,- bedraagt, versturen we het pakje gratis naar je op (NL)!
Voor Belgë wordt er standaard verzendkosten gehanteerd van € 4,95. We verzenden naar alle landen binnen Europa. Alle zendingen naar het buitenland worden met Track & Trace verstuurd. De verzendkosten worden zichtbaar, nadat het desbetreffende land is geselecteerd.
Klik onderaan de pagina op VERZENDING voor een uitgebreide uitleg.
Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?
Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je direct een orderbevestiging. Heb je nog geen mail ontvangen? Check als eerst je ongewenste mail. Als de orderbevestiging daar niet terug is te vinden dan is er mogelijk iets misgegaan bij het invullen van je gegevens. Neem in dat geval contact op met de klantenservice via klantenservice@lashaddict.nl.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Een bestelling kan niet meer gewijzigd worden nadat deze is geplaatst. Jouw bestelling wordt namelijk meteen in behandeling genomen door LashAddict.
Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?
Zodra LashAddict jouw bestelling heeft verzonden, ontvang je een verzendbevestiging. In de verzendbevestiging staat een trackingnummer waarmee je het pakket kan traceren. Als de bestelling met de reguliere brievenbuspost is verzonden dan kun je deze helaas niet volgen. Hierbij is het even afwachten, je pakje is onderweg!
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Stuur dan een mail naar klantenservice@lashaddict.nl. Wij doen ons best om het zo snel mogelijk voor je na te kijken.
Volgens de track & trace code is mijn bestelling afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen?
Afwijkingen of onjuistheden in de track & trace code dienen binnen 7 dagen na de laatste statuswijziging gemeld te worden. Hierna is het voor ons namelijk niet meer mogelijk om een onderzoek te starten bij de vervoerder.
Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
Is jouw bestelling incompleet of heb je het verkeerde product ontvangen? Onze excuses! We streven ernaar om de bestellingen zo goed mogelijk te verwerken, maar helaas komt het in een enkel geval weleens voor dat er iets mis gaat.
Stuur een e-mail naar info@lashaddict.nl met je ordernummer en laat het ons weten wat er niet klopt. We kunnen gemakkelijk voor je nakijken wat er mis is gegaan. Voordat een zending wordt verzonden wordt hij namelijk altijd vastgelegd. Daardoor kunnen we controleren welke producten daadwerkelijk zijn verstuurd.
Betalen
Met welke methoden kan ik betalen bij LashAddict?
Bij LashAddict kun je met de volgende betaalmogelijkheden 100% veilig afrekenen:
– iDEAL
– Creditcard
– PayPal
– eMaestro
– Bancontact/Mister Cash
– SOFORT Banking
Kan ik achteraf betalen?
Het is bij Lashaddict mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.
Retourneren
Hoe kan ik een (of meerdere) product(en) retourneren?
Het kan helaas gebeuren dat een product niet helemaal is wat je in gedachte had. Het is mogelijk om je bestelling retour te sturen. Volg de stappen op de volgende pagina https://www.lashaddict.nl/retourneren.
Wat moet ik doen als mijn ontvangen bestelling niet klopt?
Wij vinden het erg jammer dat je bestelling niet klopt. Neem direct contact op met retour@lashaddict.nl, zodat we kunnen zorgen voor een passende oplossing.
Waarom heb ik nog geen e-mailbevestiging gekregen van mijn retour?
Maak je geen zorgen! Dan hebben wij jouw retourzending nog niet ontvangen of verwerkt. Je krijgt een e-mailbevestiging wanneer we de retour hebben ontvangen. Het aankoopbedrag zullen we binnen 7 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.