0item(s)

Je winkelwagen is leeg.

Product was successfully added to your shopping cart.

VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLEN

Shoppen bij LashAddict is heel simpel! Klik op het product, kies het aantal dat je wilt hebben en klik vervolgens op ‘in winkelwagen’. Het product zit nu in je winkelwagen. Natuurlijk kun je rustig verder shoppen, je kunt nog altijd terug naar je winkelwagen door er rechtsboven op te klikken.
Klaar met shoppen? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden. Klik op ‘winkelwagen’ rechtsboven om naar jouw producten te gaan. Controleer eerst of je bestelling klopt en klik daarna op ‘Ga door naar afrekenen’. Volg alle stappen om je bestelling te plaatsen. Nadat er is betaald ontvang je een e-mail ter bevestiging van jouw bestelling. Als je op werkdagen voor 16:00 een bestelling plaatst, wordt het dezelfde dag nog verstuurd!

Klik onderaan de pagina op BESTELLEN voor een uitgebreide uitleg.

Nee, je hebt geen account nodig om te shoppen bij LashAddict. Het is echter wel aan te raden om een account aan te maken. Wanneer je een account aanmaakt biedt het je namelijk een aantal voordelen. Zo kun je onder andere altijd overzichtelijk je bestelgeschiedenis bekijken, wordt je adres bij de volgende bestelling automatisch ingevuld en kan je meerdere verzendadressen opslaan.

Op de productpagina bij de ‘beschrijving’ kun je informatie vinden over het product.

Zodra je klaar bent met shoppen klik je rechtsboven op ‘winkelwagen' om naar jouw winkelwagen te gaan. Controleer eerst of je bestelling klopt en klik daarna op ‘Ga door naar afrekenen’. Op deze pagina kan je, indien in bezit van een kortingscode, bij stap 4 de code invoeren. Klik vervolgens op ‘Coupon gebruiken’ om de code te gebruiken. De kortingscode wordt direct doorgevoerd op jouw bestelling.

Het is bij ons helaas niet mogelijk om kortingen achteraf te verrekenen. Wij raden je aan de kortingscode voor een volgende bestelling te gebruiken.

Wij zijn altijd bezig om de uitverkochte producten op voorraad te krijgen. Het verschilt per product wanneer deze weer wordt aangevuld. Helaas kunnen we geen precieze antwoord geven over de voorraad. Houd daarom onze webshop en social media in de gaten of schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de voorraad, nieuwste producten en acties!

Het is helaas niet mogelijk om een product te reserveren

VERZENDEN

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Als je op werkdagen voor 16:00 jouw bestelling plaatst, versturen we het dezelfde dag nog! Je hebt het pakje met een beetje geluk de volgende dag al in huis. Als je buiten Nederland woont duurt het iets langer voordat je je pakje in ontvangst kan nemen. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, versturen wij maandag naar je toe.

De verzendkosten voor brievenbuspost binnen Nederland zijn € 2,95 en voor pakketpost € 4,95. Als je bestelling boven de € 40,- bedraagt, versturen we het pakje gratis naar je op (NL)!

Voor Belgë en Duitsland worden er standaard verzendkosten gehanteerd van € 7,50. We verzenden naar alle landen binnen Europa. Alle zendingen naar het buitenland worden met Track & Trace verstuurd. De verzendkosten worden zichtbaar, nadat het desbetreffende land is geselecteerd.

Klik onderaan de pagina op VERZENDING voor een uitgebreide uitleg.

Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je direct een orderbevestiging. Heb je nog geen mail ontvangen? Check als eerst je ongewenste mail. Als de orderbevestiging daar niet terug is te vinden dan is er mogelijk iets misgegaan bij het invullen van je gegevens. Neem in dat geval contact op met de klantenservice via klantenservice@lashaddict.nl.

Een bestelling kan niet meer gewijzigd worden nadat deze is geplaatst. Jouw bestelling wordt namelijk meteen in behandeling genomen door LashAddict.

Zodra LashAddict jouw bestelling heeft verzonden, ontvang je een verzendbevestiging. In de verzendbevestiging staat een trackingnummer waarmee je het pakket kan traceren. Als de bestelling met de reguliere brievenbuspost is verzonden dan kun je deze helaas niet volgen. Hierbij is het even afwachten, je pakje is onderweg!

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Stuur dan een mail naar klantenservice@lashaddict.nl. Wij doen ons best om het zo snel mogelijk voor je na te kijken.

BETALEN

Bij LashAddict kun je met de volgende betaalmogelijkheden 100% veilig afrekenen:

– iDEAL
– Creditcard
– PayPal
– eMaestro
– Bancontact/Mister Cash
- SOFORT Banking

Het is bij Lashaddict niet mogelijk om achteraf te betalen.

RETOURNEREN

Het kan helaas gebeuren dat een product niet helemaal is wat je in gedachte had. Het is mogelijk om je bestelling retour te sturen. Meld als eerst je retour aan door een mail te sturen naar retour@lashaddict.nl. Vermeld in de mail in ieder geval:
– je naam;
– ordernummer;
– product;
– reden van retour.

Vervolgens kun je het product (op eigen kosten) retourneren naar:
LashAddict
Groest 17-4
1211 CX Hilversum

LET OP: Vergeet niet de pakbon bij je retourzending toe te voegen!

Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen te hebben ontvangen. Je krijgt een e-mailbevestiging wanneer wij jouw retour hebben ontvangen. Het aankoopbedrag zullen we binnen 7 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.

Retourneringsvoorwaarden
De retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
– Het product dient binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling retour gezonden te worden;
– Het product dient in de originele staat en verpakking aan LashAddict te worden geretourneerd. De wimpers mogen dus ook niet uit de tray zijn gehaald;
– De kosten van terugzending komen voor eigen rekening.

Wij vinden het erg jammer dat je bestelling niet klopt. Neem direct contact op met retour@lashaddict.nl, zodat we kunnen zorgen voor een passende oplossing.

Maak je geen zorgen! Dan hebben wij jouw retourzending nog niet ontvangen of verwerkt. Je krijgt een e-mailbevestiging wanneer we de retour hebben ontvangen. Het aankoopbedrag zullen we binnen 7 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.